Alla inlägg den 21 september 2009

Av Kajsa - 21 september 2009 20:14

Veckans första arbetsdag är så till ända. Ovanligt trött är jag...kan bero på att jag har huvudet fullt med framtida gotta och nutida points...Glad

Vi har suttit här och planerat våran fest...Jag vill ju inte ha en sån fest där man bara sitter still och äter...

Nix...lite action ska det vara och det är det vi har suttit och funderat på...Är det nån som har någon ide?

Eftersom Elli avskyr dans så blir det INTE dans!!! Däremot vill vi ha mkt sång och musik och lekar och tävlingar och uppträdanden...you name it!

Har gått över tiotusen steg nu...har som mål att gå minst  tiotusen varje dag så länge vi är med i stegjakten.

Ser just nu fram emot att få gå och sova...är så in i baljan sömnig...Nu börjar Färjan igen...

Ha det gött!!! Hoppas jag inte somnar i soffan nu...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards