Alla inlägg den 26 september 2009

Av Kajsa - 26 september 2009 18:37

Sitter med näsan full i mazarindofter...Jag och Joannah har färdigställt dessa och det luktar sanslöst gott!!!  

I går fick janne ett paket på posten. För några veckor hade Janne hand om ett studiebesök från Ultuna och det är från dom tjejerna som detta fina paket kom ifrån! Jättegulligt av dom tycker jag!

 

Måste bara visa vilken fin bild jag tog av ett egenskördat äpple i Vicktors hand!

 

Bertil har fått mysa hos "matte" i dag...ingen annan vågade hålla honom när jag skulle städa ur hans bur...men sen kom Kasper och Lydia till undsättning och Bertil fick rent och myser just nu inne i en kruka...

 

Månne vad som komma skall...Lydia och Sara har tömt skåpen och skruvat bort skåpet...

Janne kom hem med ett alldeles nytt frysskåp i dag!!! Snart kan vi sätta i gång den...Skall vara stående som det är i två timmar innan kontakten får sättas i.

Tänk vad skönt att vi har gjort klart mazarinerna i dag. Nu skall jag röja lite och sen ta itu med havreflarnen...

Pontus bil gick sönder i stan i gårkväll/natt och den lämnades där. Nu har Janne och Pontus vart och hämtat den och samtidigt fört Lydia till Henny.

Tänka sej att nu är det bara två veckor kvar till jag och Elli fyller jämt...Jag känner mej skräckslagen inför det faktum att måsta vara en centralfigur en hel kväll...även om det är tillsammans med Elli. Jag gillar inte det!

Men det skall bli kul att ha en fest i allafall. Vi har inte bjudit någon utan vi tar för givet att alla våra vänner kommer! För det gör ni väl?

Nu är det röjardags...i min värld betyder det städning...Flört


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards