Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Måndag

Av Kajsa - 4 april 2011 18:23

Måndagsbarn....Veronica Maggio

Bjuder på en låt så här på måndagseftermiddagen!

Försöker att tänka positivt och och att inte känna något...känns mkt svårt eftersom jag inte är den typen av människa som har förmågan att stänga in nåt...

Nåväl, helgen har kommit och farit... igår var vi på 1:års kalas...Alma-Klara-Louise...Att tiden har gått fort! Känns som om det var alldeles nyss Selma och Anton sovde i våran säng helt ovetande om att dom fått en liten syster 

   

Ser ni vilken goding! Hon fick nästan slåss om sina paket för storasyster Selma gjorde anspråk på allt som hade med Hello Kitti att göra...  

  Här ser ni en som garderade sej starkt då hon&Nicke skulle ut med Henny och fyrhjulingen...hahaha...jag tycker om att Lydia ser säkerheten framför allt!

  Torrkött på gång! Men fatta så gott det är! På hårtbröd...fett med bregott och torrkött på...Much more better than shrimp sandwich tycker jag!!!

 

I går var det takdropp...det kändes gott...och hoppfullt! Är så less på hela vintern nu! Kändes så fint i går att få gå på asfalt igen...jag gick riktigt fort åxå...Dom som såg mej måste tro att jag har nåt fel på benet...å det har jag åxå...hahaha...skadskjuten kråka   Men det var häRligt att kunna gå så fort!

  Jag tycker att detta kort är så fint att det får symbolisera mina kramar till er allihopa! 

Nu ska jag sätta mej ner och mysa med Bröderna Aldeman Så fina pojkar! Dom har vart hela dan med Janne medan Joannah och jag har jobbat!

Nyss har familjen Isaksson vart här och förgyllt vår kväll...Dom leker så bra tillsammans kusinerna 

 
 
Ingen bild

elli

4 april 2011 20:47

Fina bilder!

 
Ingen bild

Minna

4 april 2011 23:07

torrkött på gång :) trodde först att det var fulaste tavlan jag sett:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards