Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Kajsa - 7 oktober 2011 09:18

Ingen har väl undgått att min mellanpojke å hans kompis varit med om en trafikolycka i onsdags!

Dom voltade med bilen!

Kompisen kom undan med skrapsår,blåmärken å chock medan Pontus skadade sin högra hand!

Båda två hade sina skyddsänglar med sej!  Det hade kunnat gå mkt mkt illa!

Jag är inte glad för det känns fel att använda ett sånt ord för jag är inte glad...men jag är oerhört tacksam!

Det finns inget som är så hemskt som när det händer ens barn nånting!

Nu väntar Pontus på en andra operation! Vi hoppas det blir snart så han inte behöver vänta till eftermiddagen/kvällen!

Sen vill jag poängtera att ingen skall söka syndabockar UTAN istället glädjas med oss över att pojkarna klarade sej med livet i behll! Den gåvan är den största!!! Säger som min mamma brukar säga: Skitsnack å hårklyverier hör inte hemma i våra huvuden!

Pontus har svinont i sin hand men han är så oerhört tapper! Å med all säkerhet även tacksam över att det gick så pass bra!

Vill åxå passa på att tacka alla ni som bryr er! Det betyder mkt att ha vänner!

Det är klart att mina tårar kommer när jag ser hur ont han har men dom torkar jag snabbt när jag tänker på vilken tur han haft...

Klockan går å vi väntar på att dom ska komma å säga att NU blir det op!

STOR kram till er alla!!!             




Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards