Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Kajsa - 15 oktober 2011 07:02

Återigen förundras jag över min egen styrka att inte få ett brejk...Jag är jätteimponerad över mej själv...å stolt!

I veckan har Pontus fått komma hem! Det kändes så skönt för då vet vi att allt är på bättringsvägem.

I går var han tillbaka till S-byn för att kolla upp hur läkningne gått...

Mitt i mitt Eddiemys kom det ett foto på min mobil...ett foto på handen

Tror jag räknade till just över trettio stygn som jag såg...Herrejestanes såg den såg ut...svullen som en boll...kan tänka mej att d inte var nån vacker syn för de som såg den innan han kom till läkaren...Å hur fruktansvärt ont han har haft å fortfarande har...

Å Pontus har åtminstone en op till framför sej!

I går kväll var vi å hälsade på hos Arne&Karin...som vanligt var det jätteroligt...vi pratade om våra fina barn...barnbarn...å annat skojsligt!

I dag ska jag jobba!  Jag får extrajobba i städbranschen då å då å är väldigt tacksam över det! Mitt hus borde städas men det gör jag sen...finns ju kvar...

Nästa vecka har skolungarna höstlov...så skönt!!!! Själv ska jag jobba!

Nu skickar jag er alla en STOR kram!             


Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards