Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Kajsa - 28 oktober 2011 22:19

Skrev ett långt utelämnade inlägg som jag raderade...kändes som att ingen skulle fatta vad jag menar/känner å jag är definitivt inte sugen på kritik just för tillfället!

I dag har vi vart på Djurmagazinet å ekiperat Eddie! Han fick åxå ett nytt halsband...ett i svart skinn med nitar...så litet å gulligt!

Vi har gjort å ätit egengjord pizza...kollat på tv men jag minns inte vad...Idol ser vi inte ens för vi glömmer alltid bort det...

Skall strax gå å bädda...vet inte om vi får  en övernattningsgäst här men för säkerhetsskull lägger jag hundkorgen brevid sängen...

Fan vad jobbigt det är att alltid vara orolig för allting!

Efter Pontus olycka känns allting så oerhört sårbart! Hela livet faktiskt!

Vars är MIN trygghet?

I morron har jag planerat att vi ska åka hem till Pello en sväng...hoppas det blir av!

Har sovit så lite å så dåligt i flera veckor nu...egentligen inget konstigt i det! Sen HATAR jag människor som först "slickar fötterna" på en för att i nästa skund prata så otroligt mkt goja om en...å som dessutom är så korkade att dom inte fattar att man alltid får höra allting på nåt sätt...

Jag brukar faktiskt le i lönndom åt dessa "asslicers"...

Jag bryr mej inte om dom men det tar sån energi att lyssna på dom å jag vet inte om mitt batteri orkar ladda så många gånger!

Nu ska gå å fixa i sovrummet så att vi kan hoppa i säng!

Önskar dej Ulla å din fina familj en riktigt fin å bra resa!!!

STORA kramar till allihopa!

      

Älskar er alla mina fina barn!     

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards