Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Tisdagkväll

Av Kajsa - 14 oktober 2008 20:05

Man kan ju inte påstå att jag mår nåt vidare inte. Vet inte om jag har fått en släng av panikångest, blivit deprimerad eller helt sonika tröttnat på mitt tredubbla skift... Är just hemkommen från pesula/Isaksson där vi vart och gofikat! Vicktor visade sitt rum nu när det är klart, jättefint har han! Han räknar dagarna till sin födelsedag...nu är det bara 6 dagar kvar! 5 dagar till lilla Olivers 2 årsdag! 8 dagar till fammes födelsedag...skriver inte vad hon fyller eftersom man inte brukar prata om en dams ålder! Men i allafall...när vi skulle åka hem från Emma och dom så skulle Anton först krama oss allihopa en och en...för att sen förhala våran hemgång skulle han ge var och en av oss en puss åxå. Lilla goungen! I morgon efter jobbet kanske vi åker en sväng till stan, vill kolla upp mitt stora hjärta så det mår bra i allafall! Ni som känner mej vet ju att jag har en stor cigarrpassion...MEN NU HAR JAG LAGT AV MED DEN...Tänkte ändra passion så den harmoniserar lite med min stegräknare i stället...hehehe...Nix, nu ska jag ställa i ordning ungarnas kläder och dyl för i morgon. Jag börjar jobba redan kvart över 6 och Janne skall med Jesper till Kalix och jobba kvart i 7...Min bästaste ägghalva kommer och hämtar mina 3 minsta i morgon och då vill jag inte att hon skall behva vänta på dom. Ponte skall med bussen till stan och de andra två ner till skolan. Frukost får dom äta på skolan tack och lov. Jag har faktiskt många passioner egentligen...livet bl a! Ha det göttigt!!!

 
 
Ingen bild

Bettan

14 oktober 2008 20:30

Har också en passion för livet i vanliga fall men just nu känns det bara tungt och tråkigt...:(
Kram

 
Ingen bild

joannah

14 oktober 2008 20:45

LOVE YOU! Ring mig i morgon, eller när du vill =)

 
Ingen bild

ai

14 oktober 2008 20:48

Skulle ge råd åt DÄI, ta det LUNGT, men HUR GÅR DET med 3 PASS?

 
Ingen bild

mamma

14 oktober 2008 21:03

Du måste ta det lugnt, det är inte bra att stressa som du gör, man kan få allvarliga sjukdomar av stress.

 
Ingen bild

Ulla

14 oktober 2008 21:42

Har du högt blodtryck eller nått sånt? Dags att ta kroppens signaler på allvar iallafall, visst?!

 
Ingen bild

Erik

14 oktober 2008 22:03

gillar ordet bästaste även om det kanske inte är godkänt i svenska akademins ordlista(?), kommer att tänka på mina Disneyfavoriter Timon och Pumba.

 
Ingen bild

Fia

15 oktober 2008 07:38

Låter ju inte alls bra om du mår så pass dåligt måste du ju ta det på allvar och ta det lugnt!

Kramar

 
Ingen bild

kerstin

15 oktober 2008 08:39

du måste ta det lugnt innan det tar helt stopp.

 
Gisan

Gisan

15 oktober 2008 08:48

Snälla vännen! Ta det lugnt och var snäll mot dig själv. Jag tror att du behöver varva ner ordentligt och ta hand om dig. Tänker på dig! Kramar...

http://gisans.blogspot.com

 
MorsanBaloo

MorsanBaloo

15 oktober 2008 11:40

Hej du har fått en utmärkelse av mig :)

http://www.morsanbaloo.blogg.se

 
Åsa L

Åsa L

15 oktober 2008 12:51

Du kan inte heller vara överallt och göra allting! Du måste oxå lära dig att säga "Nej!" (även till dig själv!). Hur vi än vrider och vänder så har dygnet bara 24 timmar och av dessa så ska HELST 8 gå till sömn (Hopplöst! Jag lyckas inte heller med mer än 5-6 timmar sömn högst). Det är viktigt att få tid över till att göra INGENTING! Kanske bara sitta och pilla sig i naveln?

http://asalindgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards