Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Lördag

Av Kajsa - 18 oktober 2008 13:48

Nu är det som tillhör gården inom väggar inför vintern men vi har hur mkt som helst som tillhör firman...suck!!! Mer har det blivit då vi fått klart för oss att de ängar vi haft muntligt avtal på inte gäller mera...Vi måste få bort alla buskar och träd och hela stora växthuset...vi klarar av allt utom växthuset! Det hinner vi inte med utan det får bli nästa sommar. Åkern här ute som Janne och Pontus har harvat varje sommar sen vi flyttat hit får inte ens Pontus köra cross på mera. Hoppet som han och hans kompisar gjort har vi fått tagit bort...Janne kommer ALDRIG mer att harva den åkern mera! Vad gör ett litet hopp på ena långsidan för ont? Man kan ju undra! Detta gör ju inte min ångest bättre...Så här ser min medecinlista ut för närvarande: En halv magnecyl som förebyggande mot hjärtinfarkt, En Ipren+ En Alvedon för att hålla ryggen i schack, Zantac brus för att få bort magsyran...Hur mår ni? Känner mej utseendemässigt som en potatispalt utslängd på en kålåker. Nu ska jag ladda kaffebryggaren och sen sätter jag mej ner och ser lite på Disneychannel med min lille Prins. Hoppas ni mår bättre än mej!!!

 
 
Ingen bild

Annika

18 oktober 2008 15:03

Men varför får ni inte nyttja ängen nå mer?? har dom sålt den eller....låter ju märkligt annars, den har ju inte använts till nåt på evigheter!
Hoppas du får en fin helg! Kram

 
Ingen bild

ai

18 oktober 2008 15:12

Man SKA ALDRIG ha MUNTLIGT AVTAL, ALLT SKA VARA SKRIVEN PÅ PAPPER!
Ska Han SÄLJA eller var det hans vanliga "UTBROTT"?

 
Ingen bild

Maria

18 oktober 2008 15:24

Lägg till på listan: Slappa & göra ingenting minst en dag i veckan!

 
Ingen bild

Anna-Lena

18 oktober 2008 16:28

Hoppas du mår bättre..
Trevlig helg iallafall:)

 
Ingen bild

Ulla

18 oktober 2008 17:27

Hoppas verkligen du får tillbaka orken och blir piggare igen.

 
Ingen bild

elli

18 oktober 2008 17:38

Hoppas att ALLA som du ställt upp för hjälper dej nu när ni måste flytta på hela firman.

 
MorsanBaloo

MorsanBaloo

18 oktober 2008 18:49

Jag tror du behöver ta en "rå om dig själv" dag. Kör hela kittet med ansikstsmask,ögonbrynsplock,hårfärgning,manikyr,choklad,en bra tidning osv
Vad trist att det muntliga avtalet ej gäller mera. :(

http://www.morsanbaloo.blogg.se

 
Ingen bild

monica

18 oktober 2008 21:02

ville bara tacka för en trevlig kväll igår :)
hoppas du hittar energi snart du med,men det kan vara svårt den här årstiden.men en het bastu med lite "sköt om dig själv produkter" brukar göra susen för trött kropp ;)
nu är ju inte tid nån lyxvara i ditt liv men skulle du ha tid över nån gång så är en riktigt spa behandling det ultimata,funderar på det själv för att låta kroppen återhämta sig så vi kan ju slå följe om du har lust.

massor med kramar

 
Ingen bild

Bettan

18 oktober 2008 22:04

Stackare! Hoppas på att du mår bättre snart!

Han är så jäkla vacker den där Fagervall!!
Mums!
Kramis

 
Ingen bild

eira

18 oktober 2008 22:59

Kajsa! Julgrejerna är framme nu på IKEA!!!

 
Lena L

Lena L

19 oktober 2008 11:39

Usch, sånt där tar på krafterna! Inte kul och i de flesta fall helt onödigt, ingen vinner på det.

Nadja var och köpte Markus nya skiva i går, och den går i ett i hennes rum. Själv har jag inte hunnit lyssna på den ännu, men jag ska kopiera över den till min mp3-spelare i dag.

Ha det gott och vila för guds skull1

http://www.belena.net

 
Ingen bild

Erik

19 oktober 2008 20:46

Det var inte lite krämpor, hoppas det blir bättre.

 
Ingen bild

Nina

19 oktober 2008 21:08

fy fasiken varför får ni inte använda åkern mer, av vilken anleding ??!! Låter ju helknäppt. Inte nog med att du inte mår bra så skall ni nu tömma firmans saker också...jag fattar inte hur man kan göra så mot er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards