Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Elli och Åke!!!! Å alla ni andra!

Av Kajsa - 24 oktober 2008 21:32

Alltså...i mitt förra inlägg synns en handlingslista bakom min Prinsessas prov. På den listan står så här: mskmedel...det betyder maskindiskmedel!!!! Alltså ingen i familjen har mask! Hade det vart så hade vi ju bjutt in er på fika! Äntligen är veckan slut och vi får helg. Givetvis skall jag ju jobba denna helg åxå men det känns fint eftersom jag nu har kommit i ett slags lugn och harmoni med mej själv! Jag älskar att jobba på dagiset! Jag mår jättebra nu! Vet inte vad jag hade för en väggsmäll förra veckan...?  När jag kom hem från jobbet i dag...trött och hungrig...hade MIN gulleunge Jesper gjort en supergod köttfärssås till makaronerna...tänk att jag har en pojk som är så fantastisk på att laga mat!!!!Vi har i kväll setat och tittat på Idol...Jag tycker Anna var klart SÄMST i kväll! Hon som endast är 16 år ser ut mkt äldre än de andra tjejerna...Men om hon nu åker ut i kväll(vilket jag inte tror att hon gör men...) så är det bara skitbra blivande idoler kvar...hur klarar man av att se nån av dom åka ut? Nu skall jag bädda sängarna för Prinsessan är trött och vill sova nu!/ Have a nice evening!

 
 
Fia

Fia

24 oktober 2008 23:16

Håller inte med om att hon var sämst men hon ser ut att vara minst dubbelt så gammal som hon är även om jag tycker det var mildare idag.
Tycker nog lillpöjken var sämst eller sepideh. Sen var inte ALice så bra heller det var så slätstruket...
Men överlag är dom bra i år tycker jag, men en helt klart annan stil än med förra juryn.
Skönt att du mår bättre

Goda natten och kram

http://http:((lunasmammas.webblogg.se

 
Minna

Minna

24 oktober 2008 23:34

*asg* tack för kvällens bästa.. maskmedel :-)

http://frankki.com

 
Ingen bild

Lotta

25 oktober 2008 07:57

Haha, ja Anna ser ut som en gammal tant å låter inte bättre. ;-) Dock tråkigt att bollen åkte ut, hon hade underbar röst! ;-D Hahaha "mskmedel", typiskt mina kära föräldrar att lägga märke till nåt sådant.. ;-D

 
Ingen bild

Annika

25 oktober 2008 08:38

Anna är en av mina favoriter, tycker hon är ruskigt duktig! Men det finns såna som jag överhuvudtaget inte fattar vad dom har där att göra...Robin B och Johan P??? :)
Skitsynd att Loulou åkte ut, hon är mycket bättre än Sepideh.
Ha en trevlig helg.

 
Ingen bild

elli

25 oktober 2008 09:15

Jag tycker att det är bra kvalite på idolerna denna omgång. Lars är faktiskt en av mina favoriter och Kevin och Bägge R:en och Alice.
Anna ser gammal ut men har jättebra röst. Synd att Loulou åkte ut för hon var också jättebra!
Ha det så kul på kalaset idag och hälsa!!!!!

 
Ingen bild

Maria

25 oktober 2008 17:14

Inte ett enda avsnitt av Idol har jag sett iår...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards