Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Söndag

Av Kajsa - 5 april 2009 09:11

Vi fick inte det nya modemet i fredags...Aviet kom men på det stod det att vi får hämta paketet på tisdag...Kollade postens hemsida och såg att modemet myser i Ånge...Grrrrrr!!!!

Därför är det sparsamt med inlägg och kommentarer på bloggen just nu!

Allt går så segt...Tv:n som vi åxå har via Telia fryser och hackar bilden hela tiden.

Tur att solen skiner i dag...

I går var vi barnvakter till Algot och Viggo. Det gick så jättebra. Vi var ute, bakade,badade,tittade på kort, lekte, såg på Svampbob...mm...

Få se när Anton och Selma får vara här utan Emma och Nicke...

Jag har så ont i min ena hälsena... Jag är skitskraj att den skall gå av. Kan inte prommenera heller för det känns som om jag får elstötar för varje steg. Tänkte prova att åka skidor i dag och se om det går bättre.

Denna kommande vecka har ju barnen påsklov! Själv jobbar jag hela veckan. Öppningen förvisso, vilket innebär att jag är hemma efter 2 och då hinner jag ju göra lite roligt med mina ungar. Tur att Janne inte jobbar utanför hemmet just nu...Han har ju sått lite fröer(lite och lite...) så om några veckor vet ju jag vart jag skall ta vägen efter jobbet...

Nu väntar klädvikning....från minst 8 maskiner...därefter bastubad!

Ha en bra söndag mina vänner!!! Ta vara på alla bra stunder och hoppa över dom dåliga!!!!

Mamma och Pappa!!!! Har ni tappat bort vårt telefonnummer eller....?

 

Min nya bil!!!! Liiite konstigt att inte Elli och Åke har kommit och beundrat den ännu...Den har vart min sen i fredags!!!! 

 
 
Ingen bild

Cessi

5 april 2009 12:24

Vilken fin bil!
Tråkigt med modemet , som myser i ånge....

 
Ingen bild

Susanna

5 april 2009 14:07

men vilken FIN bil!!!!! Så stolt du skall vara! :)) KRAM!

 
Ingen bild

Ulla

5 april 2009 15:54

Snygg bil! Ser nästan ut som min :-)
Alla paket verkar trivas i Ånge..

 
Ingen bild

elli

5 april 2009 18:10

Men ni brukar ju alltid komma förbi och visa upp när det är på det viset. Här har vi nu väntat och väntat....

 
Ingen bild

mamma

5 april 2009 22:06

Vi har inte glömt telefonnumret, men jag är alltid rädd att jag stör och du jobbar ju.I dag har jag satt potatis på groning ,strukit kläder, rensat en burk ansjovis och förberett paketet som jag ska skicka till Lillan i morgon. Fin bil.

 
Ingen bild

Fia

5 april 2009 22:20

Roligt med ny fin bil!!! =)

 
Ingen bild

Lotta

6 april 2009 17:00

snygg bil! hoppas du e supernöjd med den! :-D

 
Ingen bild

Bettan

6 april 2009 17:42

Vilken FIN bil! Hur ska jag lära mig att spana efter den istället för den gamla?
Kram

 
Ingen bild

Lena

7 april 2009 08:10

Härligt med ny bil! Hoppas den går som en klockan och ALDRIG någonsin strular!!! Vad är det för märke? (Jag är urdålig på sånt!)

 
Ingen bild

Nina

7 april 2009 21:14

Vad snygg bil, hoppas den inte strular för dig !! Att den går som på räls lång tid framöver :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards