Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Fredag

Av Kajsa - 8 maj 2009 21:33

Janne ser på hockey...matchen suger tycker jag...

I dag har jag äntligen fått städat i hallen ordentligt...med STOR hjälp av mina två yngsta!

Denna dag har jag vart så in i baljans trött, länge sen jag känt mej så! Faktiskt väldigt skönt med helg nu. Om vädret tillåter så skall studsmattan upp i morgon...annars blir det tvättstugan och växthuset...

När vi var på islossningsåkeri såg vi denna feta pladuska mitt på vägen...jag gillar grodor men denna var faktiskt liiiite småäcklig...den liksom låg platt mot marken och det var jättesvårt att få den på sidan.

Nu ska jag hämta hem min ena son!

Föresten så var sotaren på besök hos familjen Isaksson häromdagen...

Efter en lång radda av frågor till Anton kom så den med det bästa svaret...

"Vad gjorde sotaren på taket?"  "Han fiskade upp en fisk" svarade det lilla livet...

Ha det gött! Nu ska jag kliva i säng och se på "Rena rama Rolf...dvd numro 5... 

 
 
Ingen bild

Joannah

8 maj 2009 21:46

vilken äcklig groda! Jag å algot såg en igår här hemma som var lite mindre och ganska söt!
Nu ska jag gå å sova med Agge, godnatt!

 
Ingen bild

Cessi

8 maj 2009 22:39

den sover middag, eller så har den ätit något gott nyss. , jag tycker den var fin.





 
Minnna

Minnna

9 maj 2009 00:27

men urk vilken padda :-)

http://www.frankki.com

 
Carina

Carina

9 maj 2009 08:53

Den där paddan var för stor för att vara söt, den var faktiskt rent äcklig, stackarn :) Apropå dina barn, jag har missat en av pojkarna tydligen :) Ha en trevlig helg nu och så hoppas vi på liiiite sol i alla fall! Som det är nu är det som att kolla genom en raggsocka.

http://www.kaija.blogg.se

 
Ingen bild

Ulla

9 maj 2009 10:26

Jag har en kompis som fullkomligt HATAR paddor. Hon skulle nog svimma av bara bilden!

 
Micke Werneholm

Micke Werneholm

9 maj 2009 11:25

Ni har såååå fina djur i Karungi! =)

http://www.youtube.com/viktbloggen

 
Ingen bild

elli

9 maj 2009 13:28

Jag tycker grodan är fin. Vacker!!!
När jag var liten älskade jaggrodor och jag pussade dom för jagtrodde jag skulle få min dröm prins då.
Och det fick jag ju!!!!

 
MorsanBaloo

MorsanBaloo

9 maj 2009 19:51

Hihi jasså det är sånt dom gör sotargubbarna? :)

http://www.morsanbaloo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards