Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Torsdag

Av Kajsa - 3 september 2009 17:59

På måndag skall jag göra nåt med håret på Habits...Men vad? Ska jag slinga på ljust där utväxten synns eller ska jag färga hela håret mörkt? Help me!!!

 

En kulig sak...Var med Kasper och Rasmus till Rusta här en dag. Dom köpte sand där. Kvittot som dom fick var sååååå ekivokt... kolla här:

Men så killarna skrattade! Dom skakade! När jag sen frågade dom vad som var så roligt...ja...ni ser ju på kvittot vad jag strykt under!

Fan det ser ut här hemmavid!!! T om Janne reagerar...

Nu ska jag hjälpa grabbsen med läxorna!

 
 
Minna

Minna

3 september 2009 19:43

tycker du passar i mörkt hår :-)

http://www.frankki.com

 
Ingen bild

Ulla

3 september 2009 20:16

Jag vet inte vad jag tycker, du har alltid sett fin ut i håret när jag sett dig.
Jag önskar att frisörerna alltid visste bäst så jag slapp tänka själv.

 
Ingen bild

Linda

3 september 2009 20:34

Tycker du passar bra i båda, vet att d inte hjälper dig ;) Be dem göra som de vill, brukar oxå bli bra :)

 
Ingen bild

Lena L

3 september 2009 22:35

Jo du, lämna garanti på sånt, det är inte illa! :-))) Fast synd och skam att man inte får byta...

 
Ingen bild

Cessi

3 september 2009 23:38

Fin du är!
Tycker det var snyggt med kontrasterna av mörkt och ljust, kanske lite slingor med lite mrökare färg än de ljusaste , tycker inte du ska slinga mer också av den anledningen att det sliter ju mer på håret

 
Ingen bild

Lotta

4 september 2009 07:39

Jatycker du gär med håret det du trivs bäst med.. :-) Men jag röstar på mörkt! :-D Hahahaha, grabbarna har samma låga humor som mig då.. :-DD

 
Ingen bild

Bettan

4 september 2009 08:03

Jag röstar för mörkt!
Haha, det var ju ganska roligt det där kvittot :)

 
Ingen bild

Susanna

4 september 2009 08:23

de enda jag saknar på fotot är ett leende... Men mörkt eller ljust? mörkt med mörkröda breda slingor?? :)

 
Ingen bild

kerstin

4 september 2009 16:49

du är nog fin iallt.

 
Ingen bild

elli

4 september 2009 17:15

JAG SKA KLIPPA MEJ PÅ ONSDAG!! pÅ SAMMA STÄLLE!
Färga håret mörkt och sätt på ljusa slingor.

 
Elisabeth

Elisabeth

4 september 2009 20:54

Ja, det spelar ingen roll... för allting pryder ju en skönhet, eller hur?
Jag brukar slinga håret helljust, då jag tycker att man ser lite för hård ut i mörkt hår.

Varm kram, till dig och de dina...

http://himlastigen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards