Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Torsdag

Av Kajsa - 10 september 2009 21:00

Invägningen på Viktväktarna var inte så trevlig...Fy fasiken vilket fetto jag blivit!

MEN nu ska det bli andra bullar. Är väldigt laddad eftersom vågen inte ljuger...

Jag vill gå ner minst 20 kilo! Det kanske räcker med det åxå, men jag tänker gå ner minst fyra storlekar så att jag kan bära in mina två säckar med "försmåakläder" Flört

Tänkte skriva lite om attityd här... men orkar inte...skall frossa i köttbullar inan jag hoppar i säng.

I morgon börjar mitt nya smala liv! Kommer att hålla er uppdaterade om min viktminskning varje torsdag så att

ni kan följa med på min resa...

STOR kram till er allihopa!!!

 
 
Ingen bild

Joannah

10 september 2009 22:23

Vad roligt, hoppas det går bra, eller jag vet att det kommer att gå bra!! Kramar!

 
MINNA

MINNA

10 september 2009 22:31

Ett tips! Känns det jävligt så tänk på mig, då känner du dig genast smal :-)

http://www.frankki.com

 
Ingen bild

Åsa

10 september 2009 22:32

Lycka till :-) du fixar det om du verkligen vill *ler* Kajsa hon ger sig inte så de så !!!!!

 
Ingen bild

ai

10 september 2009 22:42

Så Du börjar den med köttbullar?
Lycka till!

 
Ingen bild

malin

11 september 2009 09:02

du kommer att klara det galant!

 
Ingen bild

Carina

11 september 2009 09:31

Jag har bestämt mig för att köra själv hemmavid! Var ut o promma igår i alla fall! Ska göra det varje kväll tänkte jag. Lycka till! :)

 
Ingen bild

aegnes

11 september 2009 09:41

heja kajsa! det går finemang! ska vi fixa igång dig på funbeat åxå då?? hör av dig om du inte kommer igång där

 
Ingen bild

Lotta

11 september 2009 10:41

Vill bara säga att jag tycker du är så fin som du är! Men om du mår bra av att gå ner lite så håller jag mina tummar för dig, ska bli kul att följa! Kram!

 
Ulla

Ulla

11 september 2009 15:19

Håller med Lotta, du är vacker som en dag redan nu! Men jag förstår att det är lockande om du har en massa kläder som är för små att komma in i dem igen!

http://ullaohman.blogg.se

 
Ingen bild

solan

11 september 2009 18:34

Önskar dig lycka till....Jag stoppar i mig fett och utesluter massa kolhydrater( LCHF - kost) och börjar så smått gå ner i vikt,men framför allt har mina krämpor blivit mycket bättre. Så nu håller vi tummarna för varandra du o. jag...Eller?

 
Ingen bild

Cessi

11 september 2009 18:47

Det kommer du att klara Kajsa , även om kilona under eller över aldrig kan påverka din vackra yta och själ, men vet av egen erfarnhet hur det kan kännas med övervikt , dyrt med nya kläder och inte lika "lätt" att tex röra sig .
Solan! Är det al*a Dr Dahlkvist ? Den verkar bra , vår páppa har en av av kokböckerna , men hur klara sig utan pasta....?

 
Ingen bild

kerstin

14 september 2009 19:30

Lycka till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards