Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Rubrik saknas

Av Kajsa - 11 september 2009 23:35

  Lite annorlunda utställning i från Kukkolaforsen...hittade bilden när jag sökte bilder från grillstugan innan den brann ner. Måate fortsätta sökandet i morgon.

Första viktväktar dagen har gått över förväntan...har flera points kvar...

Vi startade med en "quickstart"...18p varje dag i en veckas tid... Håll tummarna på att det ger resultat!

Hittar inte vars jag anpassar bilderna på denna nya sida...Vet du Solan?

Skall strax gå och bädda sängen så att vi bara har att hoppa i säng. Hemvärn och Påssjuka är laddad i videon...

Kommer att sova som en kratta till P kommer hem...Även om han är 18 år så slutar jag inte att oroa mej...

J är i stan med L och myser Flört I morgon tänkte Joannah ta med sej sina syskon på en fika till stan....T om P tänker följa med. Det är väl så att syskonkärlekenhålls vid liv om man bryr sej om varandra. Få se när Elli tar sina syskon på en fika till stan...hehehe...vi var ju i söndags...

Snart fyller mamma år! Vi skall fira henne ordentligt! Jag och Elli har redan fixat våran present. Sen har ju stollen(alltså Elli) tyckt till lite...Mina flickor bakar till kalaset och jag gör en köttgryta...HA!!! Känns faktiskt som en komplimang...

Jag måste nästan göra en ny omröstning i dag...kom på en bra fråga här...

Nåväl, ha en fortsatt bra fredag...som förvisso är slut om femton minuter...

 
 
Lena L

Lena L

12 september 2009 12:36

Vad är det på fotot? Staffan Westerbergs släktträd eller? Tycker mig känna igen Lillstrumpa där på ena kanten... ;-)

http://www.belena.net

 
Elisabeth

Elisabeth

12 september 2009 19:45

Starkt av dig att gå med i Viktväktarna! Jag skulle nog aldrig orka, eller ha karaktär nog. Nu behöver jag kanske inte gå ner i vikt... men om så vore... då bleve det nog helt enkelt inte alls!
Håller tummarna för dig...
Varmaste kramen...

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria

12 september 2009 22:04

Hörru frun.. som gammal och fd. konsulent uppmanar jag dig att låta det ta den tid det tar, hört den förut.... ?;) Det är en ny livsstil du ska lära dig, inte komma till "mål" och äta som vanligt sen igen. Och detta tar så klart tid, ork och en jäkla massa energi. Lycka till - du fixar det!

 
Ingen bild

solan

12 september 2009 23:00

Hej du undrade om bilder....Gå in på bildarkivet.Där finns en rubrik där det står infoga som Där kan man välja mellan normal eller miniatyr,,,de e allt jag kan.

 
Ingen bild

elli

13 september 2009 07:58

Och syster yster är också med på bileden. Sicket släkt träd!!!
Hoppas dn hälsena blir bra så du kan fortsätta ta dina promenader. Kram

 
Monica

Monica

13 september 2009 20:15

Lycka till med viktväktarna !!! Det är ett framgångsrecept men skynda långsamt!

http://mokos59.spaces.live.com

 
Ingen bild

mamma

14 september 2009 20:53

Jag tror att bilden är resultatet av en stickningskurs.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 juli 2021 16:12

Alltså det är så längesen jag var in här på min blogg och nu, just precis nu tänkte jag fortsätta blogga men vet inte hur i hela Hisingen jag kan få in foton hit eftersom min dator tydligen vägrar inse att just den funktionen har fungerat förut :-(  ...

Av Kajsa - 20 juli 2015 14:35

  Till hösten börjar jag jobba på Karungi förskola! Det ser jag framemot...resan hit har varit lång och fruktansvärt jobbig! Utmattningssyndrom synns inte utanpå...men det känns inuti...Jag har mått jävligt dåligt...många har nog tänkt att jag bl...

Av Kajsa - 25 januari 2015 10:04

Så kan det kännas i bland! När hjärnan får ett återfall och behöver vila men inte kan det... Trodde i min enfalde att detta med Utmattningssyndrom är en baggis att fixa för en sån som mej...vaddå för en sån som mej? Det är två saker som jag måste l...

Av Kajsa - 30 december 2014 21:43


Så har då ett år gått igen...mycket har hänt...både roliga saker och tråkiga. Ett av det tråkigaste var när mellansonens kompis omkom i en trafikolycka i maj. Det tog mej flera månader att besöka hans viloplats. Denna vän fastnade i mitt hjärta när...

Av Kajsa - 25 december 2014 21:31

Jag tycker att julen kom väldans fort detta år och det kan ju bero på att jag inte har förberett så mkt detta år. Inte så konstigt egentligen med min sjukdomsbild! jag har efter mkt vånda och och många funderingar bestämt mej för att inte stressa igå...

Presentation


HJÄRTEBARNSMAMMA

Omröstning

Har du börjat känna utav julstressen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards